Cum comand

Cum caut

Modalitatea de a cauta ce se doreste este usor intuitiva, pagina de start cuprinzand Categoriile principale. 
Intrand in fiecare Categorie veti descoperi produsele ce va intereseaza.
 

Cum comand

Pentru a afla mai multe detalii ale unui produs ce va intereseaza treceti cursorul peste imagine : va apar in acel moment doua butoane : "Trage cu ochiul" si "Cumpara". Daca sunteti decis apasati direct "Cumpara" iar produsul se adauga in cos. Apasati icoana "Cos" si veti vizualiza produsul comandat : puteti modifica numarul de bucati apasand tastele + sau-
Cosul pastreaza 30 minute comanda pana la finalizarea ei. 
Apasand "Trage cu ochiul" se deschide o fereastra cu un sumar al detaliilor despre produs. Daca doriti mai multe detalii dati "click" pe denumirea produsului si se deschide o fereastra cu toate detaliile despre produs.
Din "Cos" aveti posibilitatea sa mai adaugati produse apasand pe "Continua cumparaturile" ori sa finalizati comanda.
Atentie : comanda minima este de 50 lei.
 

Finalizare comanda

 
Daca sunteti client inregistrat, apasat butonul "Contul meu" si introduceti adresa de email si parola.
Daca sunteti client nou si nu v-ati creat un cont in magazin, aveti optiunea "Comanda rapida". Daca apasati butonul, se deschide o fereastra in care va introduceti datele personale, adresele de facturare si livrare, si modalitatea de plata dorita. Bifati "Am citit si sunt de acord..." si apasati butonul "Finalizeaza". Aceasta optiune va inregistreaza comanda respectiva, dar nu va inregistreaza istoricul achizitiilor si accesarea unui discount de fidelitate pe achizitii cafea. De fiecare data cand doriti un produs, trebuie sa reluati pasii de mai sus.
Pentru a beneficia de toate avantajele date de oferta site-ului, e bine sa va creati un cont, proces ce dureaza 3-4 minute, dar care va ajuta ulterior sa comandati produsele dorite numai pe baza adresei de email si a parolei.
 

Cum ma inregistrez

Butonul "De acord ! Imi fac cont nou" va indruma spre formularul de cont : completati datele cerute si apasati butonul " Creeaza contul ". Veti primi o confirmare pe email si un link pe care trebuie sa-l accesati pentru a valida adresa de email. Cu adresa de email si parola intrati in contul Dvs. si completati datele cerute in meniul din stanga.
Contul e creat.
Campurile prevazute cu * sunt obligatorii. Parcurgeti formularul pe toata lungimea lui, avand grija sa va treceti datele de identificare si adresa de livrare astfel incat curierul sa poata ajunge usor la Dvs.
 
Observatii comanda
Comanda Dvs. poate contine orice produs mentionat in site. Odata selectat produsul, cantitatea implicita aparuta in cos este de 1 buc. Pentru a modifica numarul de bucati folositi butoanele + sau -
Pentru a adauga alte produse, apasati pe Continua cumparaturile.
Pentru a finaliza comanda, apasati pe Platesc.
Pentru a renunta la produsele din cos, apasati  Goleste cosul.
In cos apar atat produsele cu valoarea cu tva, cat si costul livrarii pentru valori sub 250 lei (cu tva). Exceptie fac produsele aflate in promotie cu transport gratuit, chiar pentru valori sub 250 lei (cu tva).
Daca parasiti modulul de comanda, nu uitati sa goliti cosul si sa apasati butonul din dreapta sus : Inchidere sesiune.
 

Cum platesc

Dupa ce ati verificat adresele si modalitatea de plata dorita, precum si eventuale cerinte, apasati butonul " Trimite comanda". Un mesaj de confirmare va fi trimis automat catre adresa Dvs. de email.
 
Metoda de plata dorita 
Puteti alege tipul de plata dorit :
 
- Plata produselor la livrare, direct la curier. Plata cash se face in limita prevazuta de lege pentru persoane fizice si juridice. Ne rezervam dreptul de a nu livra produse cu plata cash pentru valori de peste 2,000 lei.
 
- Plata produselor cash la sediul Depozitului si ridicarea produselor fara taxe de curierat.
 
- Plata produselor direct in contul Obiectiv Manager srl : pentru aceasta optiune vi se remite factura proforma, valabila 48 h, pe baza careia se efectueaza plata. Produsul (ele) se livreaza dupa primirea banilor in cont. 
 
- Plata produselor prin card bancar : metoda sigura, gestionata de serviciul de plati "Eu Platesc" al EuroPayment Services srl, ce garanteaza siguranta si confidentialitatea datelor Dvs. personale . www.euplatesc.ro. Se accepta carduri Visa si Mastercard. 
 

Metoda de livrare dorita

- Livrare prin curier
- Ridicarea produselor de catre client direct la sediul Depozitului din Calea Giulesti nr.19, sector 6, Bucuresti. 
 
Confirmare comanda
Veti fi sunat in intervalul orar 9,00-18,00
- in aceeasi zi, daca comanda a fost emisa in acest interval orar
- a 2-a zi, daca comanda a fost plasata dupa orele 18,00
- ziua de Luni, daca comanda a fost emisa in weekend (Vineri, dupa ora 18,00)
- in prima zi lucratoare, daca comanda a fost inregistrata dupa ora 18,00 in preziua unei perioade de Sarbatori legale
la telefonul inregistrat in sistem, pentru confirmare detalii comanda  "Inregistrata" de sistem de pe contul Dvs. , precum si perioada de livrare.
Dupa confirmare comanda , statusul comenzii Dvs. va fi trecut in "Preluata" de catre Operator, si un email de confirmare va fi trimis pe adresa Dvs. de email.
Dupa ce veti intra in posesia produselor comandate, un alt mesaj de confirmare a "Finalizarii" comenzii va fi trimis pe adresa Dvs. de email.
 
"Anularea" comenzii inregistrata in sistem in urma deciziei clientului, a lipsei clientului la adresa indicata, sau imposibilitatii livrarii coletului va fi comunicata printr-un email de informare pe adresa de email inregistrata in sistem. 
 
 Conditii de livrare
Livram in orice localitate de pe teritoriul Romaniei. 
Pentru comenzi valorice de peste 250 lei (inclusiv TVA) transportul este gratuit.
Pentru comenzi sub 250 lei (inclusiv TVA) ,costul transportului pe orice destinatie este de 13 lei/colet (inclusiv TVA).
Livrarile se fac in max. 48h de la :
- prelucrarea  comenzii pentru plata la livrare 
- plata efectuata prin card bancar
- primirea banilor in cont in cazul platii pe baza facturii proforme
Zilele de livrare sunt de luni pana vineri. 
Comenzile primite in weekend, sau in perioade de Sarbatori legale, se prelucreaza incepand de luni dimineata, sau prima zi lucratoare, moment din care decurge perioada normala de livrare.
In cazul in care clientul nu va fi gasit la adresa indicata, va lua legatura cu acesta pentru fixarea unei noi intalniri. Daca si in acest caz, clientul nu este prezent la adresa si ora indicata, se va proceda la rambursarea coletului catre Depozit. Ulterior, la o noua comanda, clientul respectiv va achita in avans atat valoarea coletului, cat si eventuale cheltuieli de transport.
 

RETURNAREA PRODUSELOR COMANDATE

Conform OG 130/2000
„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”
Ca atare, consumatorul are dreptul ca, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor comandate prin site, sa notifice in scris SC OBIECTIV MANAGER SRL asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. SC OBIECTIV MANAGER SRL are obligatia sa returneze in termen de 30 zile lucratoare contravaloarea produselor comandate, daca acestea au fost achitate.
Aceasta notificare nu este valabila pentru persoanele juridice si nici pentru cazul cind produselor sunt comandate, platite si ridicate de la Depozitul OBIECTIV MANAGER din Splaiul Independentei 319, cladirea 17c, Sema Park, sector 6, Bucuresti, in incinta Sameday Courier.
De asemenea notificarea nu este valabila pentru produsele exceptate de OG 130/2000 de la dreptul de denuntare unilaterala, cum ar fi: produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a pachetelor cu pret special ce contin si produse din cafea ce au fost desigilate de catre consumator.